Reacties

Super Vakantie!We hebben een zeer

Super Vakantie!

We hebben een zeer prettig verblijf gehad in het appartement. Het is schoon en ziet er knus uit en is van alle gemakken voorzien. Tijdens ons verblijf (augustus) wat het ruim 32 graden en koelde het ’s nachts niet lager af dan 27 graden. Omdat er geen airco in het appartement zit, vroegen wij ons eerst af hoe we de nachten gingen overleven. Maar ik kan niet anders zeggen dan dat we heerlijk (uit)geslapen hebben, top! Wanneer we ’s avonds/’s nachts thuis kwamen, zetten wij gelijk het raam in de slaapkamer en de balkondeuren open. In combinatie met de plafond-fan in de slaapkamer was het toch nog zeer aangenaam om te slapen! In Torrevieja zie je vooral Spanjaarden. Zo heb je echt het gevoel dat je in het buitenland zit in tegenstelling tot andere Spaanse bestemmingen, waar je veel Nederlands om je heen hoort. We hebben genoten van de drukte en gezelligheid ’s avonds op de boulevard! Wij hebben ons zeer vermaakt en zaten vanaf dag 1 ook “pas” om 22:00 uur aan tafel net als alle Spanjaarden. We kwamen rond middennacht pas thuis en dan de volgende ochtend heerlijk uitslapen. We hadden een auto gehuurd en we zijn een aantal keren weg geweest. Zo zijn we gaan karten, hebben we een avond minigolf gespeeld, en zijn we zelfs een dag naar Valencia geweest (wel een flinke autorit, 2,5 uur). Verder vonden we het leuk om gewoon de auto in de stappen en ergens bij een ander leuk strand te stoppen om daar even een duik te nemen.
De check-in was heel goed en verzorgd. Ze legden alles goed uit en vroegen naderhand of alles naar wens was geweest. Al met al hebben wij een super vakantie gehad!

Linda en Atilla

We hebben een ontspannen en

We hebben een ontspannen en prettig verblijf gehad. Het appartement was schoon en van alle gemakken voorzien. Torrevieja blijkt een sfeervol en nog enigsinds authentiek plaatsje te zijn, met een verrassende winkel en restaurant boulevard. Een prima uitval basis om de streek rond Alicante te verkennen.

Eveline

Mooi appartement in de volkswijk

Mooi appartement in de volkswijk Torrevieja, het appartement heeft een goede en nieuwe badkamer met douche, keuken is ook prima verder is het goed onderhouden en schoon.
Aan het einde van de straat zit de boulevard en het strand van Torrevieja erg leuk en goed te lopen.
Het zwembad is van het complex is ook goed onderhouden en schoon.
We hebben een fijne vakantie gehad!!

Fan Wehrmann

Wij verbleven in april 2018

Wij verbleven in april 2018 in casa panadera. Een leuk appartement op loopafstand van een gezellige boulevard en restaurantjes. Het appartement is netjes en schoon. Balkon voornamelijk schaduw maar dat is fijn op warme dagen. Mooi maar klein zwembad. Beslist aan te raden! Wij hebben hier een leuke tijd gehad.

Fam. Sennema

heerlijk gehadlekker dicht bij de

heerlijk gehad
lekker dicht bij de zee
heerlijke restaurants in de buurt

E Abbestee

Fijn, ruim appartement met alle

Fijn, ruim appartement met alle gemakken voorzien. Daarnaast was het dicht bij het strand alsmede diverse uitvalswegen om de omgeving te verkennen.
Echt een aanrader voor een ontspannen vakantie, waarbij je kan genieten van het strand, al het moois wat Torrevieja te beiden heeft én ook de omliggende omgeving kan bezoeken!

Rachel van Berkel

Begin oktober verbleef ik een

Begin oktober verbleef ik een weekje in Torrevieja in het 3 kamer appartement “Casa Panadera”. Het appartement heeft een nieuwe complete keuken en badkamer, ook het meubilair en de slaapkamers zijn perfect. Torrevieja heeft een geweldig klimaat en is nog niet bedorven door het toerisme…de prachtige boulevard met z’n unieke Pier was mijn favoriet. Rondom de haven is het gezellig Spaans shoppen en tal van restaurants serveren een voortreffelijk 3 gangen menu voor een zeer schappelijke prijs. Het appartement is voorzien van een wasmachine en TV met alle Nederlandse zenders.
Torrevieja kunt u gerust in de de wintermaanden bezoeken, er is dan ook nog een fijne temperatuur

Joop

Casa Panadera is een gezellig

Casa Panadera is een gezellig ingericht appartement met alles wat je nodig hebt voor een leuke vakantie! Het appartement is grondig gerenoveerd met een nieuwe keuken en badkamer, en nieuwe meubels. De keuken is voorzien van een wasmachine, dus je hoeft geen koffers vol met kleding en handdoeken mee te slepen. Op het grote, overdekte balkon kun je heerlijk zitten met een wijntje en een boekje. Casa Panadera ligt midden in een typisch Spaanse buurt, om de hoek bij verschillende barretjes en restaurantjes waar je voor een knaak en een krentenbol kunt eten en genieten van de Spanjaarden. Torrevieja is nog niet ontdekt door het massatoerisme dus de prijzen zijn zeer laag ( 1,50 euro voor een wijntje! Waar vind je dat nog?) en de sfeer typisch Spaans. Casa Panadera ligt op loopafstand van strand en boulevard, ongeveer 10 minuutjes. Als je poort van het complex uitloopt, zie je de zee al liggen! Tevens is er een klein maar lekker zwembad bij het complex waar je gratis gebruik van kunt maken. In Torrevieja is er van alles te doen, van winkelcentra, boulevard en strand tot natuurparken en prachtige golfbanen om de hoek.
Kortom, Casa Panadera in Torrevieja is een echte aanrader!